top of page

Discover 
Bridentity

How a vision became reality

Bij Bridentity begon ons avontuur op The New School in Amsterdam, een particuliere opleiding voor creatieve marketingcommunicatie. Daar ontmoetten wij, Dietz de Groot, Birk van Ballegooij en Lester Ellenkamp, elkaar als studenten met een gedeelde passie voor merken, ondernemeschap en creativiteit. Tussen de lessen door, tijdens koffiepauzes en brainstormsessies, groeide het idee om onze opgedane kennis niet alleen in de schoolbanken te houden, maar deze ook daadwerkelijk in de praktijk te brengen

P-uitreiking-24-0187.jpeg

Guiding Your Business from Vision to Victory

Onze ervaring op The New School gaf ons niet alleen een stevige basis in marketingcommunicatie, maar leerde ons ook om anders te denken en verder te kijken dan de standaardoplossingen. Met die filosofie begeleiden we nu bedrijven om hun verhaal authentiek en strategisch te vertellen. Bij Bridentity draait alles om het versterken van merken, met een persoonlijke aanpak en creatieve inzichten. We zijn trots op ons gezamenlijke avontuur en kijken ernaar uit om ook jouw merk verder te helpen groeien.

Our Creative Founders

Met onze verschillende achtergronden en vaardigheden besloten we samen een bedrijfsplan te schrijven. Wat begon als een spontane gedachte, werd al snel een concreet idee: Bridentity was geboren. Ons doel? Merken helpen hun unieke identiteit te ontdekken en deze op een krachtige en creatieve manier naar buiten te brengen.

Co-Founder

Lester Ellenkamp

P-uitreiking-24-0187.jpeg

Co-Founder

Co-Founder

Birk van Ballegooij

P-uitreiking-24-0313.jpeg

Co-Founder

Co-Founder

Dietz de Groot

P-uitreiking-24-0257.jpeg

Co-Founder

bottom of page